| musikhjälpen | 2012 |

_jag hoppas ni alla gör som jag lyssnar, tittar & stödjer årets Musikhjälpen som startade igår för 5:e året i rad! förra året hjälptes vi åt att samla in pengar så att alla flickor skulle ha rätt att gå i skolan, i år samlar vi till rent vatten i slummen.
jag tittar till frukost på tv:n, lyssnar på radion resten av dagen & använder appen nattetid & när jag sitter på toa. imorgon kommer bästa Markus Krunegård på besök kl 15:30, glöm inte att titta/lyssna då!
& glöm verkligen inte att önska låtar &/eller lägga bud på någon av alla auktioner!!
 
_hur man önskar en låt: 
_för att se alla auktion: 
_för att se live på hemsidan: 
_för att se live på svt2 paly: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0