| packa | pappas | kappsäck / how | to | keep | warm |

 
/nio första bilderna -  direktlänkar - kappa ett kappa två kappa tre kappa fyra /
 
_för att undvika känslan av att jag är en klumpig, michelingubbe med för korta armar, vilket jag ibland gör i min super tjocka vinterjacka, vore de det fint att kunna byta med en lite tjockare kappa. kan kanske vara lite för kallt med kappa mitt i Svergies vinter, men jag inbillar mig att de kan funka ändå med någar tjocka kofter under & en mysig halsduk över.
den övre från sheinside & den nedre från weekday vore inte alls dumt att få byta med ibland. är även sugen på en vit jacka, snyggt att bryta av med till min hel svarta garderob. dock himla opraktiskt när man som jag äter mer med magen än med munnen. den vista överst i mitten är så fruktansvärt fin med sin skorstens krage & detaljerade dragkedja bak.
kanske något att önska sig av tomten? eller kolla efter på mellandags reorna? jag kommer med största sannolikhet börja min jakt redan innan på stans second hand butiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0