| @weekendwarrior_ / dom | två | första | veckorna | av | december |

 
_vi tar en titt på vad jag roat mig med dom två första veckorna i december genom min Instagram.
1. kvällen & natten till första december var vi hemma hos Céline & julmyste - bakade lussebullar, lussesnoppar & lussesniglar, jag lärde mig dricka glögg, vi tittade på Sunes Jul & Mysteriet på greveholm & så fick vi fin besök från
Skåne iform av Jozze som kom hem över helgen.
2. dagen efter vaknade vi tidigt & tittade på första avsnittet av årets julkalender, fortsatte sen kolla på Sunes Jul &
åt lussebullar inlindade i duntäcken.
3. syster & hennes dansgrupp hade dansuppvisning på Culturum.
4. efter en utekväll på O´lerays, gick vi hem i snön & tittade på mera greveholm innan vi somnade kl04.
1. första advent julpyntade jag mitt rum med något slags jul-påskris.
2. hittade en text som jag tycke var så fint & passade in på mig så himla bra, på ett sorligt sätt.
3. en tråkig måndags kväll gjorde vi till världens bästa genom att gå hem till Engström & Jonas & äta
nybakta scones,
dricka te & prata om livet i flera timmar.
4. Céline & jag åkte hem till mig & gick promenad genom drivor av snö & förfrös våra fötter.
1. började pyssla på mina julkort.
2. kom igång med den här bloggen, "weekend warrior by martina mejermo" & berättade de för mina instagram
kamrater.
3. blev äntligen klar med mina julkort! nästa år ska nog banne mig göra en lättre & snabbare variant.
4. Julia tog examen vilket vi firade lite hemma hos Robert. vi var lite för bubbliga för se någelunda normla ut på kort
1. finaste grabbarna David & Robert var såklart också med & firade Julie.
2. Céline slöt upp & vi firade vidare i dimman på O'learys.
3. åkte till Bergshammar & var kattvakt åt Célines bror & fru's nya kattungar.
4. hade dom gosiga kattungarna sovandes på magen min mest hela kvällen.
1. åkte till Norrköping för att köpa julklappar - kom hem med två & gosig duschkräm.
2. fotade tystnaden & isen som gått isär en eftermiddag när solen lyste så snällt.
 
ni hittar mig på Instagram på @weekendwarrior_
lite här kan man titta på mina bilder om man inte äger appen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0