| well | life | will | pass | me | by | if | I | don't | open | up | my | eyes |

_har inte skrvit ord här sen i maj. men kände att de var dax igen nu. har tappat lite av min förmåga att använda ord i text så duktigt som jag gjorde som yngre. men jag antar att när man blir vilsen blir man även vilsen på flera plan. tappat så mycket kretivitet, eller snarare lusten till att vara kreativ att jag nästan glömt bort hur man använder den. så jag måste ju försöka hitta tillbaka till den, tror att det kan vara ett steg på vägen ifrån vilsenheten. 
så steg nummer ett blir att jag ska försöka hänga här mer ofta & de bestlutet känns himla bra. så på återseende på riktigt denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0