| fem | plus | och | fem | minus |

+ weekday har ÄNTLIGEN öppnat webbshop! här 
 
+ jag var på mitt första danspass igår, streetdance. tänk att de skulle ta nästan 22år innan jag tog tummen ur & började på dans. så fantastiskt roligt.
 
+ tunigo. finns både här  & på app store. perfekt om ni, som jag, är tokig i spellistor & tröttnar fort på låtar.
 
+ februari nummret av ELLE.
 
+ den här  rosa fina tröjan från cheap monday, vill ha!
 
 
- att petra mede ska leda eurovision
 
- paramores nya singel "now". stor besvikelse.
 
- att peace and love & bråvalla krockar. fan fan fan. jag vill både ösa med mina vänner till avicci & nause OCH se mina hjältar pet shop boys & depeche mode. buh.
 
- träningsvärken från dansen igår. my god min stackars kropp & främst mitt stackars arsle! så fruktansvärt otränad
 
- den här evighets vintern. känns som detta varit längsta vintern i mitt liv, & den är ju inte slut än! ge mig sol & torr asfalt, converse, solbrillor & skinnjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0