| pumping | poison | through | your | heart |

 
_omotivationen till livet äter upp mig & allt jag gör att pendla mellan berusad lycka, panikattacker, fulgråt & raseriutbrott som får mitt hjärta att slå sönder mitt inre. torterar mig själv med att lyssna på vemodig musik & titta på sorliga filmer. tittar tillbaka på bilder glada bilder från förr för att strö ännu mera salt i mina sår.
tycker så jävla synd om mig själv & blir galen på omvärlden som inte förstår. tristess & avsmak.
kan inte sova men när jag väl somnar kan jag sova i flera dygn i sträck. obehövd & trasig.
_drömmer om dig flera nätter i rad & trasslar mig svettig in i lakanet. jag drömmer att de är vi & allt skit emellan oss, alla frågetecken är borta & att vi har äntligen vunnit kampen mellan hjärta & hjärna. vaknar till min förtvivlan alltid upp & inser plågsamt långsamt att ingenting var på riktigt. såklart. 
under den eviga väntan på sömn, låsas jag tills jag nästan exploderar att de är just är din säng jag sover i, att du ligger bakom mig & andas tugnt. att du när som helst ska kyssa mig mellan mina skulderblad & lägga handen på min höft. men hur mycket jag än låsas & önskar så är det till slut ändå min säng jag ligger i, själv, 120 ensamhetscentimeter med åtta kuddar i för att fylla ut tomrummet. 
önskar att jag var rik & modig & inte fattig & rädd för allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0