| purple | rain / we | can| be | heroes |

_det där med mörk lila, eller ljus lila hår, vore inte de något? en stor kontrast till det korp svarta jag har idag som får min belka hy att bli ännu blekare & mina ögon ännu brunare. praktiskt men tråkigt med svart. då vore det mycket mer utmanande & roligt med en syren äng i håret istället. men vem försöker jag lura. kommer ju aldrig färga håret lila heller. kommer aldrig våga det. att jag vågade raka av mig halva håret & skaffa sidecut för några år sen, var så pass drastiskt & ovanligt (på den tiden) att jag varit modig för flera decennier framåt. nä, svart får de vara ett tag till tills håret vuxit sig jämnlångt igen. då kanske de blir något röd/brunt till våren. om jag nu vågar de vill säga. 
 
_ps. det har ju varit himla tomt här på ett tag, flera veckor faktiskt. hade tänkt försöka mig på en nystart sådär efter nyår. men det nya året började absolut inte som jag ville, så dom två första veckorna på året har spenderats med att simma runt bland mina miljarder krokidiltårar. men jag repade/repar mig snabbt så snart ska jag berätta varför. skriva av mig & sen stryka ett tjockt sträk över de hela & sen gå vidare. men tills dess ska jag ordna upp den här röran ordentligt först. återkommer mer om de då. ds.
 
_pic's: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0