| so | i | start | a | revolution | from | my | bed |

_sitter mest i min säng, skriver peppade ord, to-do-list, spånar på blogg inlägg, inköpslistor, planerar 2013 & ritar ögon & krumelurer i min nya svarta anteckiningsbok. svart, A5 storlek, sidor utan ränder & snodd runt - alla kriterier på en perfekt anteckingsbok enligt mig! att den ska vara utan varken ränder eller rutor är allra viktigast, då får min spretiga handstil plats & man kan rita. just denna har många tunna sidor, så denna kmr nog hänga med hela året. passar bra då jag lovat mig själv att både rita & skriva mer i år. har alltid med mig en lite anteckningsbok i väskan, men förra året blev inget skrivet ändå. men år, i år ska jag försöka hitta orden. älskar ju att skriva, speciellt med svart tuschpenna.
_annars tittar jag på dom jättelika snöflingorna, ritar mästervärk i 'draw something', försöker ta mig i kragen & på börja min års resumé, dagdrömmer mer än någonsin & längtar efter mina två favorit H:n - hångel & helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0