| instagram | januari |

jag började januari med att ta hand om min syster som hade ont i hjärtat, vi roade oss bland annat med att spela
alfapet. Jared leto vann en golden globe för best supporting actor & jag var så töntigt lycklig över de!!
 
en dag åt vi plättar till lunch, njöt av dom & våra vackra tulpaner. en tisdag åt vi hux flux taco till middag, yey!
 
janurai bjöd som vanligt på få sov timmar & problem med att somna.
 
22:a var de 6 hela år sen Heath Ledger dog, känns som att de var igår, fortfarande sorligt!
 
en sen kväll tittade jag, Amanda & Céline på nya hunger games hemma hos Céline. en annan kväll hade vi halv åtta hos mig start hemma hos Engström som bjöd på västerbottenpaj till förrätt.
 
_januari var en riktigt tråkig & rastlös månad med nätter av mycket tankar & ångest. hade noll inspiration & har nog aldrig instagramet så lite som jag gjorde under denna månad. hoppas på att februari bjuder på mera positiva tankar & inspiration! 
 
på instagram heter jag - weekendwarrior_ följ mig vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0