| tusen | miljoner | miljarder | ser | oss | fast | det | är | så | mörkt |

_En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
midsommar 12', snygga vi!
 
_En bild på dig som är mer fördelaktig:
tycker om den här bilden på mig.
 
_Vad har du gjort idag:

idag har jag inte gjort så mycket - åk in till stan, tittat på loppisar, mött upp min syster & super mega fikat på birgers, bara hon & jag, bästa idag! sen åkte vi hem, tittade på tv & åt pannkakor. nu är de kväll & snart dax för kvälls fika & paradise hotel 
 
_En bild från i somras:
egentligen är denna bild från maj men de får räknas som sommar nu för jag tycker så himla mycket om den här bilden & personerna på den också, såklart. jag kom den underbara idén att vi skulle grilla, alla vi Nävekvarnare, tillsammans en lördags kväll, & de gjorde vi också! en himla bra kväll blev de.
 
_Vilken är din senaste googling:
lagerhaus, skulle kolla om dom fått in någe nytt fint, himla bra att dom har webbshop numera.
 

_Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 

 "har du spotify?" från syster.
 
_Vad åt du till middag idag:

pannkakor som ni redan vet, pappas pannkakor, bästa!
 
_Vad köpte du senast?

fyllde på mitt busskort med ny månad, innan de köpte jag fika till mig & syster för 198kr, tyckte vi var värda de. 
 
_Vad skulle du vilja lära dig?
åh skulle verkligen verkligen kunna ett instrument! typ gitarr, piano eller munspel. eller varför inte trummer? tänk att få vara en cool trum-brud, skulle älska de! dock är jag totalt urusel på trummor, kan omöjligt ha en takt i händerna & en annan i fötterna, buh. 
 
_Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
bild på lågstadiet, sysjöjd, svenska & bild igen på högstadiet & på gymnasiet gillade alla våra hantverks ämnen, & naturkunskap - åh de va så himla lärorikt minns jag & så gjorde vi roliga utflykter! 
 
_Kan du åka skateboard? 

vill så HIMLA gärna svara ja på denna fråga, men nä, de kan jag inte alls.. en till sak jag väldigt gärna vill lära mig.
 
_Den bästa frukten är:

älskar ju nästan all frukt men passionfrukt, äpple, kiwi är väl ändå mina favoriter. & melon också! 
 
_Och den bästa grönsaken:

MAJS!!
 
_Den bästa osten:

BRIE!!
 
_Och den bästa gröten:
mannagrynsgröt med äppelmos. så himla jobbig att göra bara, kokar ju alltid över så jävligt.
 
_Är du en bra sambo:
har ju aldrig varit någons sambo, men kan tänka mig att jag skulle vara extremt bra men samtidigt lite jobbig kanske. bra för att jag är påhittig & gillar att laga mat, så jag skulle ofta bjuda på mega frukost & alltid vara redo för äventyr + att jag tycker de är rätt kul att städa oxå, om jag får ha städ-dico. men samtidigt har jag världens sämsta morgonhumör, så jag skulle inte vara så rolig att be a round då, men annars, grym sambo skulle jag va!
 
_Det grövsta brottet du har begått är:

är inte så bad ass när de gäller sånt, så de grövsta måste vara att jag kissat på allmän plats, brutit mig in på vårat utebad på badhuset & nattbad (men vem har inte de?) & typ smugglat in öl på festiavl om de nu räknas
 
_En bild på förra årets bästa dag:
midsommar. så himla bra dag/kväll/natt/morgon! på dan, ut på sjön för silllunch på nån kobbe, sen in till land & ut på skäret med alla dessa underbara. gick inte hem förns kl04. 
 
lista snodd av bästa - Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0